Tuesday 1 February 2011

Slouchiness

Hooraay!

Άλλος ένας σκούφος έτοιμος! Και αυτή την φορά σε μωβ χρωματάκι, βαμβακερό νήμα. Η μαμά επιμένει πως είναι 'αμπιγιέ', αλλά όχι δεν της την κάνω την χάρη. Εμένα που φαίνεται μια χαρά καθημερινός. Σωστά;


 Αύριο, (δηλαδή σήμερα) δίνω μάθημα και λέω να τον κυκλοφορήσω, να πάρει λίγο αέρα, να δεί κόσμο. Δύο προσπάθειες μου έφαγε για να τον φτιάξω όπως μου άρεσε. Την πρώτη φορά πολύ στενός, πολύ σαν να μου σφίγγει το κεφάλι και να μην το αφήνει να φύγει (παρόλα αυτά έβγαινε εξαιρετικά εύκολα!).


Η δεύτερη απόπειρα όμως, παρά το μεγάαααλο μέγεθός της, βγήκε slouchy, ακριβώς όπως το ήθελα. 

Φαίνεται πάντως πως ένα mood swing, ήρθε και έδεσε την περασμένη εβδομάδα, πακέτο μαζί με ιωσούλα, και επηρέασε σχεδόν τα πάντα.. και έρχεται και εξεταστική γαμώτο μου. :S


Αnyways, είναι καιρός να συμμαζέψω το μυαλό μου και να στρωθώ. Γιατί χρειάζεται.





No comments:

Post a Comment