Wednesday 30 December 2009

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά


 Αυτή μάλλον θα είναι και η τελευταία δημοσίευση πριν αλλάξει ο χρόνος. Πρέπει να ομολογήσω ότι έχω πολλά για να γράψω αυτές τις μέρες, αλλά δεν έχω διάθεση(όχι, όχι δεν ήταν καταθλιπτικά Χριστούγεννα -- πρώτη φορά εδώ και κάτι χρόνια..!). Για κάποιο λόγο θα ήθελα όμως, να γράψω κάτι τις τελευταίες μέρες του 2009. Μιας χρονιάς που πέρασε εξαιρετικά γρήγορα (ακόμα αναρωτιέμαι... σίφουνας ήταν!) που έφερε και πήρε πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

Το πιο σημαντικό είναι πως μου χάρισε απίστευτες και αξέχαστες αναμνήσεις, έδωσε την δική της νότα στην ζωή μου, χάραξε νέα μονοπάτια, προσέφερε νέες ευκαιρίες...

Από τα πολλά που έγιναν, κρατώ τις νέες φιλίες, τις νέες και πολύτιμες εμπειρίες, αλλά ακόμη και τις αναποδιές και ατυχίες που με την σειρά τους μου έμαθαν ακόμη περισσότερα πράγματα.

Μια δεκαετία φεύγει, η πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα. Είμαι περίεργη τι θα ακολουθήσει... (όχι δεν αναφέρομαι στο 2012..). Εύχομαι όμως για ένα 2010 πλούσιο, δημιουργικό, ευτυχισμένο, γεμάτο νέες εμπειρίες και προκλήσεις.


Καλή χρονιά λοιπόν και ευτυχισμένο το νέο έτος!!



No comments:

Post a Comment