Tuesday 13 April 2010

Grün!

Προσπαθώντας να ξεπεράσω την οξεία τεμπελίαση που με κυνηγάει τις τελευταίες εβδομάδες, πλέκω. Και πλέκω πολύ. Και ναι, έχω αποτελέσματα!! Σήμερα τελείωσα ένα απίθανο σκουφί. Πρέπει να είναι το καλύτερο που έχω κάνει μέχρι στιγμής. Από πλευράς τεχνικής.

Χρησιμοποίησα τις κυκλικές βελόνες για πρώτη φορά, από την αρχή μέχρι το τέλος.(είχα ξαναπροσπαθήσει να φτιάξω σκουφί με αυτές, αλλά η βλακεία μου δεν μου επέτρεψε να μην κάνω τερατώδη λάθη, οπότε και το ξαναέκανα από την αρχή με τις απλές βελόνες...)
Γενικά, βολεύουν αρκετά όταν έχεις πολλούς πόντους να πλέξεις, αλλά από ένα σημείο και μετά, είναι απαραίτητες οι καλτσοβελόνες. Καλτσοβελόνες ονομάζονται οι βελόνες που έχουν δύο μύτες (double pointed needles).




Ας αφήσουμε την τεχνική όμως στην άκρη, άλλωστε δεν είναι κάτι καινούργιο -  το πλέξιμο σκουφιών. Αυτό που με ενδιαφέρει αυτή τη φορά να περιγράψω είναι το σχέδιο. Ναι, ναι. Είναι αρκετά περίεργο. Δεν ήταν δική μου ιδέα όμως. Οι ιδέες για τα "πρόσθετα" στο σκουφί ήταν μιας φίλης, της Έλενας, η οποία και ζήτησε αυτό που βλέπετε. :) Εγώ αυτό που είχα να κάνω ήταν απλά η υλοποίηση.

Οπότε, έπρεπε να βρώ έναν τρόπο. Για τα αυτιά, σκέφτηκα κάτι απλό. Ξεκινάω από μια σειρά 12-14 πόντων και απλά σταδιακά αρχίζω και μειώνω. Το ιδιαίτερο στα αυτιά είναι μόνο τα κομμάτια. Ξεκίνησα με το μπεζ νήμα σε βελόνα νούμερο 3 και έκανα το αρχικό σχέδιο.


Έπειτα έπλεξα με το βελονάκι μια αλυσίδα με το πράσινο νήμα σε νούμερο 4.


Σειρά τώρα είχε το δεύτερο κομμάτι - τριγωνάκι, το οποίο έγινε με το πράσινο νήμα σε βελόνα νούμερο 4.


Όταν ήταν και αυτό έτοιμο, απλά ένωσα τα κομμάτια μεταξύ τους με βελονάκι. :)



Μετά έπρεπε να βρώ έναν τρόπο για να κάνω τα "μάτια". Αυτό που μου ζητήθηκε αρχικά δεν ήταν μάτια, αλλά στο τέλος αυτό που μου φαινόταν καλύτερο ήταν να πλέξω με βελονάκι (και σε τεχνική Amigurumi! :P) δύο δίσκους, ο καθένας από τους οποίους θα ήταν αρκετά μεγάλος έτσι ώστε να καλύπτει τα μάτια κάτω από το σκουφί. Το ζητούμενο ήταν να λειτουργούν ως καλύμματα, έτσι ώστε αυτός που φοράει το σκουφί να τα κατεβάζει και να κοιμάται ήσυχα όπου και να βρίσκεται. :)


Kαι νατο! ολόκληρο:





:: και μιας και τις τελευταίες μέρες έχω πάθει ψύχωση με Beck, πάρτε ένα μικρό δειγματάκι.. E-pro by Beck. Enjoy!::


No comments:

Post a Comment