Sunday 23 May 2010

Crochet

Έκανα κάποια πειράματα τις τελευταίες μέρες με το βελονάκι, και το αποτέλεσμα, ήταν να μάθω πως να φτιάχνω τετράγωνα και αστέρια! :)

Ναι, ξέρω σα 15χρονο κάνω, αλλά συγχωρέστε με σήμερα, είμαι 32 ώρες άυπνη.. :(

Πίσω στο θέμα μας λοιπόν! Έμαθα 2 τρόπους να φτιάχνω τετράγωνα, και έναν για αστέρια. Έχων την εντύπωση πως η τεχνική που χρησιμοποίησα για τα τετράγωνα ΄ λέγεται granny squares, αλλά δεν θα σας πάρω και στον λαιμό μου, δεν είμαι απολύτως σίγουρη, και να πω την αλήθεια βαριέμαι να το ψάξω. (τεμπέλααααα....)




Όσο σας τα παρουσιάζω λοιπόν, θα σας πω για τα σημερινά νέα.



Σήμερα πήγα και πήρα τα 4 βιβλία της σχολής που έχουν έρθει. Περιττό να πω πως έχουν έρθει εδώ και καιρό, αλλά εγώ χαμπάρι δεν πήρα... Πάλι καλά που μου έκοψε χτες και ρώτησα μια συμφοιτήτρια... διαφορετικά θα έβγαζα εξεταστική χωρίς βιβλία! ...Πέρα βρέχει που λένε?



Πήγα να κάνω και project  Δομές Δεδομένων δεν κατάφερα και πολλά, από την νύστα κόντευα να κοιμηθώ στην καρέκλα... Κατάλαβα όμως που βρισκόμαστε και τι χρειάζεται ακόμη ;) 
Κάτι είναι και αυτό...

Όπως και να έχει, ελπίζω να πάνε όλα καλά.. 
άλλωστε είναι καλύτερο να βλέπουμε την θετική πλευρά της ζωής. ;)



No comments:

Post a Comment