Wednesday 9 June 2010

Αγορές


Ενώ θα έπρεπε να είμαι συγκεντρωμένη στο διάβασμα, πυρετός δημιουργηκότητας και kauflust με κατέλαβε και πάλι.. :(


Έπρεπε να αγοράσω απλά ένα κουβάρι νήμα που μου έλειπε για την γραβάτα που μου ζήτησαν, και guess what. Μόνο αυτό δεν πήρα!


Αγόρασα 2 κουβάρια σε αποχρώσεις του μπλέ (για το νέο μου σκουφί..!! :D), μια κυκλική βελόνα νούμερο 5 (και αυτή για μελλοντικά σκουφάκια..) και ένα καταπληκτικό βαμβακερό μπλέ νήμα..


Είναι προφανές ότι αγόρασα ότι *δεν* χρειαζόμουν..


Η αλήθεια είναι βέβαια, ότι είχα ξεχάσει τι ήθελα να πάρω .. :Ρ (ότι να ναι είμαι πια!)

Σε κάθε περίπτωση όμως, μερικά από τα επόμενα projects που έχω στο μυαλό μου είναι:
- ένα ιδιόμορφο σκουφάκι σε αποχρώσεις του μπλε
- ένα σκουφί - μπερέ, δεν ξέρω σε τι χρώμα
- τα γάντια γκέτες που λέω να ξεκινήσω τόσο καιρό...
- μια ακόμη αντρική γραβάτα

ε αυτά. αρκετά δεν είναι; :p




No comments:

Post a Comment