Wednesday 15 September 2010

Medallion

Είναι περίοδος εξεταστικής, και όπως κάθε φορά η βαρεμάρα χτυπάει κόκκινο. Αυτό δεν μας εμποδίζει όμως από μια βόλτα στα μαγαζιά έτσι;

Για την ανανέωση του πνεύματος και του διαθέσιμου stock :p μια εξόρμηση είναι ότι πρέπει!

Αυτά είναι μερικά από τα νέα αποκτήματα:



Πρέπει να πω πως είμαι αρκετά ενθουσιασμένη με τα νέα νήματα. Βαμβακερά -λίγο ακριβούτσικα xD- απίστευτα απαλά και ναι, αστραφτερά. Λάμπουν στην κυριολεξία. Και δεν σας δουλεύω.

Έχω φτιάξει ένα-δύο πραγματάκια με αυτά, θα δείτε φυσικά πολύ περισσότερα σε λίγο καιρό... (όταν βρώ επιτέλους την όρεξη να φτιάξω ότι έχω στο μυαλό μου..)

Σκουλαρίκια:
Και ένα μενταγιόν:


Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω... είναι φυσιολογικότατο να μην θέλω να διαβάσω, οκ, αλλά γιατί να μην θέλω να κάνω τίποτα απολύτως; αυτό πως γίνεται;

Και επίσης, τι είναι αυτή η καταραμένη υπνηλία; όλη την ημέρα θέλω να κοιμάμαι.. λές και σκάβω σε καμιά οικοδομή... (φαντάσου να έσκαβα τι θα γινόταν...)

Anyway, φάση είναι και θα περάσει...




3 comments:

  1. Το πορτοκαλί σου νήμα τα σπάει! Τι απόχρωση είναι;

    ReplyDelete
  2. Είναι το κλασσικό πορτοκαλί, όχι πορτοκαλί-κίτρινο, ούτε πορτοκαλί-κόκκινο.

    ReplyDelete
  3. ω, καταπληκτικό χρώμα! Θέλω και εγώ!!!! :)

    ReplyDelete