Thursday 14 October 2010

Παπουτσοθήκη

Όλοι γνωρίζουμε την συνήθη κατάσταση.. παπούτσια πεταμένα δεξιά αριστερά, στοιβαγμένα σε μια γωνία, καταχωνιασμένα κάτω από το κρεβάτι.. οπουδήποτε, εκτός από εκεί που ανήκουν: στην ντουλάπα.
Οι λόγοι είναι προφανείς. Αλλάζουμε κάθε μέρα παπούτσια και αντί να τα βάζουμε στην θέση τους, απλά τα πετάμε όπου βρούμε. (Φυσικά το 'εμείς' των παραπάνω προτάσεων ανήκει στην ομάδα των αδιόρθωτα ακάταστατων.)

Για όλα όμως υπάρχει λύση. Ακόμα για τους αδιόρθωτα ακατάστατους - such as myself. Είμαι ο τύπος που θέλει να έχει όλα του τα πράγματα μπροστά του, εμφανή και άμεσα διαθέσιμα - βαριέμαι θανάσιμα το ψάξιμο - για αυτό και εδώ και καιρό έψαχνα να βρώ έναν τρόπο να συνεχίσω να έχω τα παπούτσια μου εκτός ντουλάπας, χωρίς όμως να πιάνουν τόσο χώρο που να μην μπορώ να μπώ στο δωμάτιο. 

Οπότε...

αρχικά σκέφτηκα να αγοράσω μια σιδερένια vintage θήκη (μπορώ να την ονομάσω θήκη; μάλλον δεν περνάω αυτό που φαντάζομαι...  anyway), η οποία να αποτελείται από 'πατώματα' σε καθένα από τα οποία να έχω μια σειρά από παπούτσια. Κάτι τέτοιο δεν βρήκα πουθενά. Και το θέμα μπήκε στην άκρη, μέχρι που η μητέρα μου μου έδωσε 3 χαρτονένια καφάσια, με το σκεπτικό να αποθηκεύω κουβάρια σε αυτά. Ήταν όμως πολύ μεγάλα για κάτι τέτοιο... και πριν αποφασίσω την ακριβή χρήση τους, βρήκα έναν τρόπο να τα καλοπίσω -- γιατί έτσι όπως ήταν δεν την πάλευαν..

Αξιοποίησα τα σπρέυ του bro μου (ναι, σπρέυ για γκράφιτι) και τα έβαψα μπλέ και πράσινα, δείτε πως παρακάτω:




Όταν ήταν έτοιμα, τυχαία τα στοίβαξα έτσι:


και μου ήρθε η ιδέα! Παπουτσοθήκη! Με κάθε καφάσι ένα επίπεδο. ;)

Βουαλά λοιπόν!




Παρά την θήκη πάντως, υπάρχουν παπούτσια που τα αφήνω πάλι απέξω :P Αλλά να θυμάστε, 

η ακαταστασία είναι δημιουργικότητα

(όπως λέει μια πολύ καλή φίλη και παλιά μου καθηγήτρια)





No comments:

Post a Comment