Saturday 23 October 2010

Dreimal Handshuhe

Επιτέλους τελείωσα τα γάντια μου! ^^ Μου πήρε αρκετό καιρό, το ένα γάντι το είχα τελειώσει αρχές καλοκαιριού, αλλά μου έφαγε ολόκληρο το κουβάρι, οπότε χρειάστηκε να αγοράσω άλλο ένα. Για το οποίο έπρεπε να μου βγεί η ψυχή για να το αποκτήσω. (και να ξηλωθώ κιόλας!)




Που λέτε το νήμα το είχα αγοράσει από την Αθήνα, τότε που ο ξέγνοιαστος εαυτός μου γύρναγε με το πάσο του από την Κωνσταντινούπολη.. ναι, τότε την άνοιξη. Δεν ήξερα πόσο θα χρειαστώ οπότε είχα αγοράσει μόνο ένα κουβάρι... και ο καταστηματάρχης με είχε βεβαιώσει ότι στέλνουν και ταχυδρομικώς κουβάρια κατόπιν παραγγελίας. Κατάστημα με καλό όνομα ήταν, σκέφτηκα πως ήταν εντάξει. Έλα μου ντε όμως...

Πριν από 2 εβδομάδες που λέτε, τους παίρνω τηλέφωνο και τους δίνω όνομα εταιρίας, 2 κωδικούς(με αυτούς βασικά αναγνωρίζουν το κουβάρι) και περιγραφή των χρωμάτων του νήματος. Μου λένε ότι σε 2-3 μέρες θα το έχω στα χέρια μου.

Περιμένω λοιπόν. Περνάει μια εβδομάδα. Το κουβάρι έρχεται. Πληρώνω 14,50 Ε για το κουβάρι και για τα έξοδα αποστολής (α-σχο-λί-α-στο) και γυρνάω σπίτι. Ανοίγω λοιπόν τον φάκελο, και τι βλέπω, χα! λάθος κουβάρι. Ένα μαύρο-άσπρο κουβάρι. (εγώ πολύχρωμο ζήτησα) Τα παίρνω όσο δεν πάει. Καλά, αχρωματοψία έχουν;  Το αγνοώ, λέω ντάξει άνθρωποι είμαστε λάθη κάνουμε, και τους παίρνω τηλέφωνο. Τελικά είχαν γράψει λάθος τον κωδικό, και δεν έδωσαν -προφανώς- σημασία στην υπόλοιπη περιγραφή που τους έδωσα. Βέβαια το κορυφαίο σημείο δεν σας το έχω πει ακόμη. Όταν κανονίζαμε πως θα επιστρέψω το λάθος κουβάρι και πως θα λάβω το σωστό, τόνισα -γιατί κάτι μου έλεγε ότι δεν θα το σκεφτόντουσαν- ότι το σωστό να μου το στείλουν χωρίς να πληρώσω κάτι ( έξοδα αποστολής + κουβάρι), νομίζω μια πολύ λογική πρόταση. Και μαντέψτε! Του φάνηκε περίεργο! Θεωρούσε δεδομένο να πληρώσω δεύτερη φορά για κάτι που είχα ήδη πληρώσει.. Αν είναι δυνατόν! 

Εντωμεταξύ, από την στιγμή που τον ενημέρωσα για την λάθος αποστολή, δεν ζήτησε ούτε ένα συγνώμη για το λάθος τους και την άθλια εξυπηρέτησή τους!

Μπορεί να με πείτε κακιά από την παραπάνω περιγραφή και υπερβολική, αλλά πραγματικά όταν δίνω τόσα λεφτά για ένα μόνο κουβάρι και λαμβάνω μια ανικανότητα και απάθεια από μέρος του καταστήματος, γίνεται να μην εκνευριστώ; 

Όπως και να έχει, ας γυρίσουμε στα γάντια!










Το νήμα παρεπιπτόντως είναι ελβετικό, καταπλητικής ποιότητας, και έχοντας μια ιδιότητα που δεν έχω ξαναδεί σε πολύχρωμο νήμα: τα κουβάρια μεταξύ τους έχουν ακρίβως το ίδιο μήκος και την ίδια συχνότητα χρωμάτων. Καταπληκτικό.

Και άλλα νέα: επισκεύτηκα και πάλι το χαρώ το και αγόρασα νέα καλούδια:





Το τελευταίο είναι πίνακας κιμωλίας. Είναι λίγο μακρόστενος αλλά για σημειώσεις είναι ότι πρέπει. ;) (προς το παρόν τον διακοσμούν τα deadlines των projects που έχουμε για την σχολή -- και που δεν έχω ξεκινήσει ακόοομη :( )




No comments:

Post a Comment