Friday 17 December 2010

Christmas!


Δεν θα σας παραπλανήσω. Έχουν πάψει εδώ και αρκετό καιρό να μου κάνουν αίσθηση τα Χριστούγεννα. Έρχονται, περνάνε χαμπάρι δεν παίρνω..


Έτσι και φέτος. Ας μην αναλωθούμε όμως σε αυτό το μη ενδιαφέρον θέμα και ας σας πω τα σημερινά μου νέα!

Αποφάσισα -επιτέλους!- να παραγγείλω τα βιβλία που λαχταράω τόσο καιρό! Δεν κόστισαν πολύ, αν αναλογιστεί κανείς όσο θα μου κόστιζαν σε κανονικές συνθήκες ή αν τα αγόραζα από την Ελλάδα. Ναι, καλύτερα να μην την σκέφτομαι αυτήν την εκδοχή. Ας τα παρουσιάσω καλύτερα:

Το πρώτο είναι το Cooking for Geeks, και το πήρα κυρίως για να μάθω να μαγειρεύω, αλλά και γιατί κρύβεται ένας geek μέσα μου. Ναι, σοβαρά σας μιλάω.


Το δεύτερο είναι το The Geometry of Pasta, γιατί είμαι αμετανόητη μακαρονού.


Το τρίτο - και ξεφεύγουμε από την μαγειρική - είναι το Creative Inc. Για ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον.


Τέταρτο και τελευταίο το The Handmade Marketplace. Γιατί μαρέσει να ενημερώνομαι και να μαθαίνω βρε αδερφέ!



Αυτααά τα πολλά και διάφορα. Ξεκίνησα και χρησιμοποιώ το τουίτερ κιόλας(meaning πρίζω τον κόσμο με τιτιβίσματα), -πφ πως μου ήρθε έτσι μετά από έναν χρόνο;

Και σας αφήνω με:





No comments:

Post a Comment