Thursday 10 February 2011

Κύβος, τρίγωνα, φρου φρου

Έχω πολύ καιρό να γράψω και είμαι ασυγχώρητη! (Όχι όμως και αδικαιολόγητη!) Με έχει φάει η εξεταστική βλέπετε, και ακόμα και αν συμβαίνουν πράγματα -- για τα οποία αξίζει να γράψω, ή δεν έχω χρόνο να τα γράψω ή δεν έχω όρεξη. :\


Όμως το πήρα απόφαση σήμερα, ...γιατί έχουν μαζευτεί τόσα πολλά που αγχώνομαι πως θα τα ξεχάσω!

Ας ξεκινήσω χρονολογικά. 

Ένας φίλος είχε πρόσφατα γεννέθλια, και έψαχνα τι να του φτιάξω - έχω ένα θέμα με αντρικά δώρα, δεν ξέρω τι να φτιάξω (ναιιιι τα handmade δώρα έχουν καθιερωθεί προ πολλού!) - οπότε μου ήρθε η άκυρη ιδέα: να φτιάξω έναν κύβο, rubics-style, γιατί προφανώς μου είναι δύσκολο να περιοριστώ στα χρώματα. :P

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό το αποτέλεσμα, ή αν θα αρέσει τελικά.. αλλά την προσπάθεια την έκανα, no?







Τώρα που βλέπω τις φωτογραφίες πάλι, συνειδητοποιώ ότι έχω τραβήξει τις ίδιες πλευρές κάθε φορά.. Πάω καλά; (Μάλλον όχι! :P)



Το δώρο δεν είναι το μόνο για το οποίο θα μιλήσω σήμερα. Όπως συμβαίνει στο 99,9999999% των περιπτώσεων, κατά την διάρκεια της εξεταστικής, μας πιάνει μια μανία να το πω, όρεξη να το πω, να κάνουμε οτιδήποτε άλλο εκτός από το να διαβάζουμε. Και φυσικά δεν εξαιρούμαι από το παραπάνω.

Αυτή την φορά είχα πολλές ιδέες (για τις οποίες θα μιλήσω τις επόμενες μέρες, γιατί υπάρχει πολύ πράμα να σας δείξω), και πρώτη και καλύτερη ήταν η εξάσκηση στις μειώσεις - στις βελόνες. Έφτιάξα διάφορα τριγωνάκια, πειραματιζόμενη κάθε φορά με όλους τους συνδυασμούς - για να δω κυρίως τι αποτέλεσμα βγάζουν:









Μετά τις μειώσεις έπιασα το ζετέ (yarn over), με το οποίο μου ήρθε ιδέα για ρούχο, για φούστα παρακαλώ! Και είχα σκοπό να κάνω και τις αυξήσεις, αλλά με έπιασαν κάτι άλλες τρελές ιδέες με τις οποίες δεν έχω τελειώσει ακόμη, οπότε αυτό αναγκαστικά θα περιμένει λίγο ακόμα...

Για το τέλος σας έχω ακόμη μία δημιουργία, μία ιστοσελίδα! Brand new και σπαρταριστή σπαρταριστή! Take a look: http://www.bestpatras.gr/activities/sc11/Home.html

Και ένα τραγουδάκι φυσικά! Όπως πάντα!





No comments:

Post a Comment