Tuesday 15 February 2011

Yellow

Δεν είμαι φαν του κίτρινου. Νομίζω πως ποτέ δεν ήμουν. Να όμως που κατέληξα να πάρω κάτι κίτρινο. Εντελώς κίτρινο.


Και ο λόγος για παππούτσια. Έψαχνα που λέτε για all star σε μπλέ, πράσινο, πετρόλ, κάτι από όλα αυτά. Αλλά δεν βρήκα τίποτα. Μόνο μαύρα και μώβ. Και έχω και από τα δύο. Οπότε άρχισα να κοιτάω γενικώς, και πρόσεξα αυτά. Καναρινί κίτρινα Superga. Δεν έχω ξαναπάρει ποτέ παρόμοια, αλλά είναι σχεδόν ίδια με τα all star, οπότε κομπλέ.

Και μάλιστα ξέθαψα και μια κίτρινη μπλούζα που δεν την φόραγα ποτέ και τα συνδύασα σε ένα πολύ ωραίο συνολάκι-με μπλέ φούστα και μπλέ ελεκτρικ καλσόν. Ναι, ήμουν πολύ ικανοποιημένη με τον ευαυτό μου εκείνη την ημέρα. :P







Την ίδια μέρα πήρα και το ΝΕΟΝ και το βράδυ καθώς το διάβαζα με περίμενε μια έκπληξη:



Ναι, αυτό το μαμουνάκι εμφανίστηκε από το πουθενά και ήταν τόσο μικρό που η κάμερα δεν έκανε focus με τίποτα πάνω του. :P

Eπίσης φόρεσα για πρώτη φορά δημόσια την στέκα με τα γατίσια αυτιά που είχα φτιάξει εδώ και λίγο καιρό ('ντάξει δεν έκανα και το γύρο της Πάτρας μέχρι το σουπερμαρκετ πήγα). Δεν είχα περίεργα βλέματα έχω να πω την αλήθεια. Μήπως να λανσάραμε και στην Πάτρα τα subcultures των Γιαπωνέζων; Μπορεί να βρούν απήχηση...










No comments:

Post a Comment