Tuesday 22 March 2011

Little things...

Νομίζω έφτασα σε άλλο επίπεδο, την περασμένη εβδομάδα έπλεξα κατά την διάρκεια διάλεξης. Φυσικά όχι ολοφάνερα - ε, μην μας κράξει και ο καθηγητής! - αλλά μέσα στην τσάντα, όσο πιο διακριτικά γινόταν. Και ήταν εκπληκτικό. Εκεί που την πρώτη ώρα τα μάτια μου έκλειναν από την νύστα, την δεύτερη ώρα με το πλέξιμο, όχι απλά πρόσεχα, αλλά απάνταγα και στις ερωτήσεις του καθηγητή! Προτείνω να καθιερωθεί. :P


Σε ένα άλλο μάθημα όμως πάλι, από την  μία δεν καταλάβαινα και πολλά, από την άλλη βαριόμουν κιόλας, ε δεν ήθελε πολύ έβγαλα την φωτογραφική και τράβηξα μερικές φωτογραφίες. Γενικά πάντως όταν έχει καλές μέρες, η σχολή ενδείκνυται για φωτογραφίες. Ε, έχει και γατούλες που ποζάρουν όλο χάρη. ^^




Όσον αφορά τα πλεκτό-νέα τώρα, είχα ξεχάσει τις προάλλες να σας δείξω ότι στις γκέτες έχω σκεφτεί και λίγο παραπέρα: έχω ράψει και κουμπιά στο κάτω μέρος από τις γκέτες, για τις περιπτώσεις όπου τεντώνονται λίγο παραπάνω οι γκέτες.



Επίσης τι άλλο έχω να σας δείξω; Α, ναι! ένα sneak-peek από την οθόνη του mac, όταν κάνω εργασίες για την σχολή:


Και επίσης, τα μοναδικά -ίσως- φωτογραφικά στιγμιότυπα όπου και τα τρία κατοικίδιά μας βρίσκονται όλα μαζί. (συνήθως τα τραβάμε φωτογραφίες μόνα τους):



Η Ζουζού (την οποία την φωνάζω πια Ζουζούνι-chan--από το Ζουζουνίτσα καλέ! :P), η Αngelina και ο Schnewi.

(και ναι πολλοί χαρακτηρίζουν το δωματιό μου στάβλο - βλέπετε τι γίνεται στο κρεβάτι :P)





No comments:

Post a Comment