Thursday 24 March 2011

Ready to shoot?

Χμ.. επειδή τώρα τελευταία τραβάω πολλές, μα πολλές φωτογραφίες, σκέφτηκα να πλέξω και μία ready-to-shoot θήκη για την φωτογραφική μου, αφού οι δερμάτινες που υπάρχουν δεν είναι και πολύ για την τσέπη μου. :P

Ορίστε λοιπόν η προσπάθειά μου:



έχει ήδη γίνει η αγαπημένη μου φώτο ^^


 

Δημιούργησα κενά σε διάφορα στρατηγικά σημεία, όχι τόσο για να είναι ακριβώς στο μέγεθος των κουμπιών, αλλά για να μπορώ να χειρίζομαι τα κουμπιά ή να ελέγχω την κατάστασή τους.

Την χρησιμοποίησα πριν δύο μέρες, και βολεύει πάρα πολύ! Δεν συναγωνίζεται βέβαια μια αντίστοιχη δερμάτινη, αλλά πραγματικά μου λύνει τα χέρια! Κρεμάω με αυτήν την κάμερα στον λαιμό, και μένω ήσυχη. ^^

Δυστυχώς δεν έχω αυτή τη στιγμή να σας δείξω και φωτογραφία με την θήκη "φορεμένη", πρέπει πρώτα να εμφανίσω το φιλμ της Baldessa.



 
 

No comments:

Post a Comment