Tuesday 2 August 2011

Σαπίλα

I'm baaaack! Γύρισα πίσω στο Ελλαδιστάν, και με εξαίρεση ελάχιστες μέρες, δεν το απολαμβάνω καθόλου. Περνάω το τελευταίο 5ήμερο με άπειρη σαπίλα. Καίγομαι σε χαζοπαίχνιδα τύπου applications σε ότι συσκευή μπορεί να βάλει το κεφάλι σας, καταριέμαι το καινούργιο κινητό μου (smartphone βλέπετε..), χαλάω λεφτά που δεν έχω, γκρινιάζω, λέω ότι "διαβάζω". Ή έτσι τουλάχιστον θέλω να νομίζω.


Κατά το 90% του χρόνου όμως αναπολώ τον Ιούλιο και τις ωραίες στιγμές του. Αναστενάζοντας φυσικά.

Και αναρωτιέμαι πως θα επιβιώσω τον Αύγουστο. Μου χάλασε και το ποδήλατο βλέπετε, και δεν μπορώ ούτε για μπάνιο να πάω. Όλα τα καλά μαζί.

Πρίν από λίγο βρήκα το κουράγιο να γράψω και στο blog. Θέλω να το κάνω εδώ και μέρες, αλλά και μόνο στην σκέψη του ότι θα έγραφα, βαριόμουνα. Όπως είπα και πριν, σαπίλα. Και πολύς ύπνος και φαί. Ρε, μπας και μου δώσανε τίποτα στο τελευταίο course και δεν το πήρα χαμπάρι;

Όπως και να 'χει, σε επόμενο post θα αναφερθώ σε θερινές περιπλανήσεις και σε εντυπώσεις από ξένα μέρη. ^^

Για την ώρα θα περιοριστώ στα περί του blog. Αυτόν τον μήνα, κλείνει τα  2 χρόνια !
Ναι, το καμάρι μου! Επίσης σε λίγες μέρες έχει και ο Schnewi και η Angelina γεννέθλια. Α, & moi. Αλλά το τελευταίο θα το ξέρετε από το facebook μάλλον. Ή μήπως προτιμάτε Google+; για να πώ την αλήθεια το βρίσκω πιο ελκυστικό, αλλά από την άλλη ποτέ δεν μου άρεσε το facebook. Βέβαια μου την δίνει που με το profile στο Google+ είναι συνδεδεμένο και το Picasa. Τώρα θα μπορεί η Σάρα και η Μάρα να βρίσκει όλες τις φωτογραφίες μου με ένα κλικ. γκρρρρρρ

Πάρλα is over. For now. Enjoy the music:






No comments:

Post a Comment