Monday 17 October 2011

One after another

Θυμάστε αυτό;

Επιπλέον με ότι είχα γράψει την τελευταία φορά, η συγκεκριμένη τεχνική μου έδωσε ιδέες για κάτι καινούργιο, το οποίο αποφάσισα να δοκιμάσω σε μορφή κολιέ. Φυσικά δεν έκανα κάτι καινούργιο, απλά μου έσκασε η ιδέα για το πως μπορεί να γίνεται το παρακάτω, που το έχω δεί πολλές φορές σε έτοιμα καλοκαιρινά βραχιολάκια:

Οι λωρίδες από νημάτα, που διαδέχονται η μία την άλλη, σε διαφορετικά μήκη και συχνότητες. Cool, eh?

Και τελικά είναι υπεραπλό: απλά ξεκινάς με κομμάτια από τα χρώματα που θές και κάθε φορά τυλίγεις ένα γύρω από τα υπόλοιπα για όσο διάστημα θές. Όταν θές να αλλάξεις, απλά το επιστρέφεις μαζί με τα άλλα, διαλέγεις ένα άλλο νήμα και συνεχίζεις με το καινούργιο. Εγώ τα υλοποίησα χρησιμοποιώντας τα ίδια τα νήματα για περιεχόμενο στα "σωλινάκια", γίνεται όμως να χρησιμοποιήσει κάποιος και άλλο πιο χοντρό νήμα ή σπάγκο ή πλαστικό στο κέντρο, για να έχει πιο παχύ, ή πιο δύσκαπτο αποτέλεσμα.


Όσον αφορά το κολιέ τώρα, μου έσκασε να το κάνω σε 3 μεγέθη όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, ψιλόtribal φάση. Είμαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα, αν και στην αρχή είχα θέμα με το πως ενώνονταν και την απόσταση μεταξύ τους, αλλά μετά από μερικά πειράματα και δοκιμές, βρήκα την λύση. Φυσικά το όλο θέμα προέκυψε γιατί δεν κάθισα να μετρήσω εκ των προτέρων τίποτα, απλά έφτιαχνα, έφτιαχνα και στο τέλος έτριβα το κεφάλι μου να βρώ λύση. Κλασσική περίπτωση. ^^ ή κλασσικά εικονογραφημένα όπως έλεγα παλιότερα









No comments:

Post a Comment