Monday 30 April 2012

Lomo adventures #1

Πριν μερικές μέρες εμφάνισα τα φιλμ που τράβηξα στο Κίεβο - και για πρώτη φορά κατάφερα να πετύχω καλή ποιότητα με την Diana! Βέβαια δεν είμαι 100% ευχαριστημένη με το scannάρισμα που μου κάνανε... και στα δύο φιλμ υπάρχουν μπλε λωρίδες σε όλη την έκταση των φωτογραφιών.. και αναρωτιέμαι τι να ευθύνεται για αυτό.

Vor einigen Tagen habe ich zwei Rolle Film entwickeln lassen, die ich in Kiev gedreht hat. Und das war das erste Mal, dass ich mit Diana gute Qualität bekommen hat! Ich bin natürlich nicht 100% zufrieden, denn das Scanning ist nicht so gut - alle zwei Rolle Film haben blaue Streifen-überall auf den Fotos.

Σε κάθε περίπτωση όμως, αποτύπωσα διάφορα σημεία του ταξιδιού και είμαι ευχαριστημένη που μπορω να διακρίνω τι τράβηξα! :p

Aber auf jeden Fall, habe ich verschiedene Momente meines Reisens gedreht und ich mag es, dass ich sehen kann, was auf den Fotos steht! :p


Πολλές από τις φωτογραφίες ήταν ευχάριστη έκπληξη, όχι μόνο λόγω των χρωμάτων που κατέληξαν να έχουν, αλλά και λόγω των πολλαπλών exposure - μερικές φορές έγινε καταλάθος, άλλες φορές εσκεμμένα - αλλά το αποτέλεσμα βγήκε γαμάτο!

Viele Fotos waren eine schöne Überraschung, nicht nur wegen den schönen Farben, sondern auch wegen den multiplen Exposures. Die Exposures waren nicht immer absichtilich, manchmal passierten sie zufällig. Aber das Ergebnis ist ganz toll!

Αν θέλετε να δείτε παλιότερες προσπάθειες και φωτογραφίες από άλλες φωτογραφικές, μπορείτε να δείτε το profile μου στο lomography.com.

Im Fall, dass Ihr meine vorherige Versuche im Bereich des Filmes sehen wollen, könnt Ihr mein Profil in lomography.com besuchen.





No comments:

Post a Comment